недела, 4 декември 2016  |  Вести денес: 8

Брендот „Macedonia Timeless“ успешно промовиран во Франција

Македонската туристичка понуда по втор пат се претстави пред потенцијалите француски туристи. Агенцијата за промоција и поддршка на туризмот на Република Македонија (АППТ) во наредните 3 дена ја промовира туристичката понуда на земјава на саемот за туризам во Париз, Франција (IFTM TOP RESA 2016).

132988200

Поврзани вести

Привлекувањето на туристи во оваа земја се одвива преку прилагодена туристичка понуда за детектираниот интерес кој е насочен кон недопрената природа и културата на земјава. Туристичката понуда на Македонија е во конкуренција со понудата од 1700 тур – оператори од светот, а најголем е интересот од страна на младите парови, семејства и поединци. Интересот на француските туристи е најголем за авантурата, кратки посети на градови и култура, а својот одмор, неверојатни 70% од француските туристи преферираат да го резервираат преку интернет.

appt2

На саемот за туризам во Франција, претставници на АППТ остварија бројни состаноци на кои ја презентираа туристичката понуда на земјава и ги испита можностите за соработка со Trip Advisor, Travel Magazines, Open2Europe, IndigoConsulting.

appt

 

Најчитани вести