Тутунски комбинат Прилеп започнува со модернизација на производството

Филип Морис Интернешнал  и Тутунскиот комбинат Прилеп продолжуваат со процесот на модернизација за зголемување на конзистентноста и квалитетот на производството во фабриката во Прилеп. Дополнувањето на производниот капацитет со две нови машини од PMI е уште еден доказ за успешната соработка помеѓу Филип Морис Интернешнал  и Тутунскиот комбинат Прилеп, по потпишувањето на Договорот за стратешко партнерство, а потоа и формирањето на заедничката компанија Филип Морис Тутунски Комбинат Прилеп ДОО Скопје (ПМТКП) пред десет месеци.

„По започнувањето на првото производство на еден од меѓународните брендови на PMI ”Бонд Стрит” (меко пакување) во Прилеп, продолживме со голема брзина да ја унапредуваме соработката помеѓу техничките тимови на Филип Морис и ТКП. Чекорите што ги преземавме за уште поголемо подобрување на производствените капацитети на ТКП, веќе почнаа да даваат видливи резултати. Денес, со пуштање во употреба на две PMI машини кои се инсталирани во фабриката во Прилеп, започнуваме да градиме основа за ново производство и развивање на комерцијални можности за ТКП и за ПМТКП.Ова ќе ни овозможи да ја позиционираме компанијата ПМТКП како лидер во иновацијата на производи. Новите машини ја покажуваат силната посветеност на Филип Морис за успех на ова партнерство, како и за целосната инвестициска клима во Македонија. Ми претставува особено задоволство да кажам дека како што нашето партнерство ќе се движи понатаму, така ќе продолжиме да носиме и уште многу слични, позитивни вести“, изјави г. Емре Козлу, Генерален менаџер на ПМТКП.

Според ТКП пак, инсталирањето на двете производствени машини од страна на Филип Морис е значаен чекор напред во ова партнерство.

„Ова ќе овозможи ТКП да произведува нови и иновативни формати. Со ова ќе се зголеми капацитетот и обемот на производство во фабриката на Тутунски комбинат Прилеп. Сигурни сме дека со инсталирањето на дополнителнатаопрема во нашите производствени капацитети, нашата заедничка успешна соработка ќе продолжи да се развива на уште повисоко ниво“, потенцираше г. Александар Дерменџиев, Генерален менаџер на ТКП.

ПМТКП, во краток временски период, покажа напредок на пазарот со продолжување на инвестициите во најдобро продаваниот меѓународен бренд –”Марлборо”, потоа со започнување на производство на “Бонд стрит” (меко пакување) во ТКП, како и со влез на пазарот на уште еден глобален бренд ”Честерфилд”.Заедничкото претпријатие работи и на понатамошно подобрување на позициите на локалните брендови како“Бренд”, “Сан слимс”и други. Дополнително, кон крајот на 2014 година, PMI и ТКП се согласија за директен откуп на тутун од бербата од 2014 година, што беше поддржано не само од ТКП, туку и од земјоделските заедници, особено во Прилепскиот регион.

Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.