Заев краде идеи на Мицкоски: И тој ќе гради автопат до Битола

182

Претседателот на СДСМ Зоран Заев на средба во Регионалната стопанската комора во Прилеп, зборуваше и за автопатското поврзување на Битола, јави ТВ Тера.

„Сите мерки кои досега ги спроведовме беа вистинско слушање од страна на стопанствениците кои беа укажани кај нас и драго ми е што мерката за супституција со растот на платите преку супституцијата на придонесите е широко прифатена и верувам дека на пресекот на крајот на месец февруари ќе излеземе со податок за сериозно повисока просечна плата во државата. Минималните плати, покрај со синдикатите, ги утврдивме и со коморите, но истовремено и севкупните поддршки преку Фондот за иновации кои за 57 пати дава поголема поддршка од пред 3 години и ги даде првите резултати, се јавија сериозни старт-ап компании, постојните компании аплицираа во државата за да може по пат на креативност, иновативност и технолошки развој го унапредат и својот дел на продуктивноста и компетитивноста во својот дел на производство, но и преку тоа отвораат нови работни места“ рече Заев.

Заев зборуваше и за автопатот до Битола.

„Но, денес сме овде да разговараме и за развојот на целиот овој регион, денес ќе ја отворам прв пат темата по повод идејното решение за автопатското поврзување на потег Велес -Прилеп -Битола, денеска е со нас идејното решение кое е изготвено зборувавме со министерот за транспорт и врски, ќе ги каже деталите, се работи за определба која што останува на државата во делот на автопатските решенија која е скоро единствена од ваков обем се работи за проект вреден над 600 милиони евра каде имајќи во предвид дека источна Македонија е автопатски решена, западна Македонија ја решаваме со патот Кичево -Охрид и знаете дека продолжува Кичево -Гостивар проширувањето и останува централниот дел на нашата држава кој не е важен само за Прилеп, важен е и за Скопје, Велес, Битола, Ресен и Охрид, а мене како струмичанец ми треба 3 ипол часа за да дојдам до Охрид, а при едни вакви решенија тоа ќе се намали на некаде 2 часа односно за мене како струмичанец е поблиску да стигнам до Егејското море, односно до Солун или до Бугарија за 4 часа, а 3 ипол часа ми е до Охрид, ова се паралелите за да знаат граѓаните колку се важни ваквите централни магистрали кои мора да ги направиме.

Државата е со сериозен финансиски капацитет и презентирани се податоците со скоро 700 километри патна мрежа развиена само во последните години, пред се рехабилитација и изградба на новите патни решенија, од локални, регионални, магистрални патишта кои ги градиме ние преку развиена инфраструктура развиваме дополнителна мотивација за поголема компетативност и поголеми апетити за вложување на самите компании за инвестирање во поголеми производствени капацитети со што претставува нешто кон што треба сите да се стремиме“ рече тој.

 

Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.