Заштитата на приватноста може да ги загрози приходите на социјалните мрежи

реклами
SAN FRANCISCO, CA - FEBRUARY 19: Facebook and WhatsApp logos are displayed on portable electronic devices on February 19, 2014 in San Francisco City. Facebook Inc. announced that it will purchase smartphone-messaging app company WhatsApp Inc. for $19 billion in cash and stock. (Photo Illustration by Justin Sullivan/Getty Images)

Како што се наведува, сервисите ќе мора да гарантираат доверливост за разговорите на своите корисници и да бараат нивна дозвола за следење на активностите, со цел да им прикажуваат прилагодени реклами.

Повеќето бесплатни онлајн сервиси се потпираат на маркетинг за да се финансираат, што предизвикало стравување дека предлогот на ЕК би можел да ги загрози тие приходи.

Предлогот на ЕК предвидува одредени правила кои моментно се однесуваат само на телеком операторите, но се прошируваат на интернет компаниите кои нудат услуги за повици и испраќање и добивање на пораки преку интернет, со цел да се затвори јазот во законските прописи меѓу телеком индустријата и повеќето американски интернет гиганти, како што се Фејсбук, Гугл и Мајкрософт.