Компанијата „Gorenje“, еден од водечките европски производители на апарати за домаќинство, ја продолжи својата посветеност на европскиот ракометен врв со потпишување тригодишно продолжување и проширување на спонзорството.
По пет успешни сезони како партнери, Gorenje, кој е дел од Hisense групацијата, не е непознат за премиум ракометното клупско натпреварување.
Откако го започнаа своето спонзорство во 2017 година како регионални партнери, тие одиграа активна спонзорска улога во сите области на шампионатот. Со новиот договор, брендот Gorenje ќе ја надгради својата посветеност да стане премиум партнер на Machineseeker EHF лигата на шампиони до крајот на сезоната 2024/25.
„Среќни сме што го продолживме и проширивме нашето партнерство со Gorenje за уште три сезони. Gorenje, кој отсега ќе биде врвен партнер на Machineseeker EHF лигата на шампиони, ќе ужива во голема изложеност на европскиот пазар. Со нетрпение очекуваме да создадеме иновативни можности преку нашето партнерство и понатаму да го развиваме и промовираме европското клупско ракометно натпреварување на највисоко ниво заедно со Gorenje“, рече Дејвид Шлезак, директор за маркетинг на EHF.
Продолжувањето и проширувањето на партнерството е одраз на силните напори и позитивните резултати постигнати во изминатите сезони и гарантира дека Gorenje ќе има присуство на сите арени плус вклучување во сите маркетинг активности и комуникации на Machineseeker EHF лигата на шампиони. Понатаму, Gorenje ќе се стреми да ги унапреди активациите на различни дигитални канали како што е ексклузивната серија на интервјуа „Тајмаут за шампионите“ спроведена околу секој „Натпревар на неделата“ на официјалниот Инстаграм канал на EHFCL.
„Со текот на годините ние, во Hisense Group, спонзориравме големи спортски настани и тимски спонзорства, каде што нашиот глобален бренд Gorenje го поддржува ракометот на европските пазари во последните 5 години и на словенечкиот пазар повеќе од 30 години. Ние ќе продолжиме да го правиме тоа, бидејќи тоа е нешто што нашите клиенти го очекуваат од нас ширум Европа – тие многу позитивно ја ценат нашата поддршка и не наградуваат со лојалност кога купуваат нови апарати за домаќинство. Со нетрпение ги очекуваме новите можности кои ќе ги создадеме со една едноставна цел да го поедноставиме секојдневниот живот со нашите домашни апарати, така што нашите клиенти ќе имаат време да уживаат во ракометните натпревари“, додаде Аленка Поточник Анжич, маркетинг директор на Hisense Europe.