Wizz Air исплати повеќе од милион фунти дополнителна компензација како долг кон клиентите, откако британското воздухопловно регулаторно тело ѝ нареди на авиокомпанијата да го обнови начинот на кој постапува по жалбите, пишува „Фајненшел Тајмс“.
Управата за цивилно воздухопловство во јули минатата година му принуди на Wizz да прегледа дел од барањата за компензација после истрагата за „голем број поплаки за авиокомпанијата“, особено за време на период на големи нарушувања на летовите во 2022 година.
Civil Aviation Authorit (ЦАА) рече дека постои „значајна загриженост“ оти авиокомпанијата не им го исплатила на патниците она што им го должи и „не ги исполнила обврските за правата на патниците“.
Како резултат на тоа, во вторникот регулаторот објави дека Wizz на лондонската листа платил дополнителни 1,24 милиони фунти како компензација на 6.000 клиенти, откако повторно се разгледани над 25.000 барања за летови во Велика Британија од март 2022 година.
Регулаторот во моментов не може да ги казни авиокомпаниите и долго време бара построги овластувања.
Сепак, извршната акција против Wizz претставуваше интервенција без преседан, што го означи првиот пат на таква наредба до превозникот за разгледување на жалбите.
Тврдењата дека ЦАА му наредил на Wizz да ги разгледа, се однесуваат на барањето на авиокомпанијата да обезбеди алтернативни летови, како и грижа и помош за покривање на хотелските трошоци.
„Иако ги поздравуваме чекорите преземени од Wizz Air откако не успеа да постапи по жалбите на патниците, укажуваме дека авиокомпаниите треба рутински да се грижат за патниците и да ги поддржуваат нивните права кога летовите се одложуваат и откажуваат“, рече Пол Смит, директор за потрошувачи во ЦАА.
Од Wizz изјавија дека „целосно ги исполниле“ барањата на АЦВ и инвестирале 90 милиони фунти во подобрување на своето работење.
Како и многу други авиокомпании, Wizz претрпе низа одложувања и откажувања во 2022 година, бидејќи воздухопловната индустрија се бореше да се справи со ненадејниот пораст на бројот на патници по укинувањето на ограничувањата за патување од ерата на ковид пандемијата.
Сепак, справувањето со прекинот доведе до проблеми со репутацијата за Wizz, која беше прогласена за „најлоша авиокомпанија во Обединетото Кралство“ од страна на потрошувачката група „Whith“ минатата година.
Авиокомпанијата соопшти дека нејзините операции и перформанси се подобриле во 2023 година и дека 90 отсто од рефундирањето на клиентите сега биле обработени во рок од пет дена.
Меѓу своите оперативни подобрувања, Wizz додаде резервни авиони за да даде поголема еластичност при прекини и воведе зголемено работно време во списокот на екипажот помеѓу летовите, за да ги направи распоредот поробустен.
„Како и сите авиокомпании во Европа, се соочивме со невидени оперативни предизвици во летото 2022 година, но подобрувањата што ги воведовме доведоа до подобро искуство на клиентите и нашите перформанси во 2023 година беа меѓу најсилните во индустријата“, рече Мерион Џефрој, директорката на управата на Wizz Air UK.