Тим од истражувачи од Европската комисија ќе заминат во Кина во наредните недели, се тврди во новиот извештај на ЕК, за да утврдат дали кинеските производители на автомобили имаат нефер конкурентна предност во однос на нивните европски колеги.
BYD, Geely и SAIC се во центарот на вниманието, но извори тврдат дека иследниците нема да ги посетуваат локациите управувани од не-кинески брендови во Кина. Tesla, Renault и BMW имаат капацитети во земјата, но очигледно ќе ја избегнат оваа истрага.
ЕК се надева дека ќе открие дали европските возила од кинеско производство добиваат државни субвенции што им дава неправедна економска предност кога станува збор за малопродажните цени во Европа во однос на европските брендови кои немаат субвенции. Операцијата беше лансирана минатиот октомври и се очекува да трае нешто повеќе од една година. Кинеските производители веќе одговорија на прашалниците од ЕК, а оваа посета на земјата се верува дека е со цел да се проверат дадените одговори.
Пекинг реагираше луто на истрагата на ЕУ. Додека некои европски производители ја поддржуваат истрагата, други, вклучително и BMW – кој произведува неколку модели во Кина – се малку заинтересирани.
Reuters објави дека продажбата на автомобили од кинеско производство сега сочинува 8 отсто од сите возила продадени во ЕУ, бројка што може да се искачи на 15 отсто во 2025 година. Неодамна ја објавивме веста дека се верува дека Кина ја престигна Јапонија како најголема во светот извозник на автомобили.