Германскиот производител на автомобили „Daimler“ најде нова употреба за батериите од електричните автобуси што се користат во системите за јавен транспорт низ Европа кога ќе го достигнат крајот на нивниот век на траење.
Наместо да бидат фрлени, литиум-јонските батерии со крајот на нивниот животен век се отстрануваат од електричните автобуси на „Mercedes eCitaro“ и се поврзуваат заедно за да се создаде систем за складирање енергија.
Батериите се ставаат во резервоари во просториите на локалната транспортна управа во германскиот град Хановер и се поврзани директно на мрежата преку конвертори и трансформатори.
„Daimler“ не е единствената компанија што го прави ова, а холандскиот производител на автобуси VDL и енергетската компанија RWE, исто така, лансираа сличен систем за складирање од отпадни батерии.
Стационарната единица за складирање енергија на „Daimler“ има вкупен капацитет од повеќе од 500 kWh и се состои од 28 батерии од „Mercedes-Benz eCitaros“.
Батериите во електричните автобуси се заменуваат по пет до шест години, кога нивниот капацитет паѓа на околу 80 проценти.
Сепак, тие сè уште се корисни во стационарна работа каде што загубите на капацитетот играат само мала улога. Од „Daimler“ велат дека на овие батерии обично им остануваат уште околу 10 години од нивниот животен век.