Лажните рекламите станаа голем проблем за ЕрБнб како закана за потрошувачите, па платформата одлучи да започне да користи вештачка интелигенција во обид да се бори против измамниците. ЕрБнб соопшти дека отстранила 59.000 лажни огласи и спречила дополнителни 157.000 да се појават на платформата оваа година.
Лажните огласи и високите такси за чистење се меѓу неколкуте проблеми кои ЕрБнб ги истакна во средата преку анкета меѓу нивните корисници. Компанијата со седиште во Сан Франциско соопшти дека на повеќе од 260.000 имоти им е намалена или елиминирана таксата за чистење оваа година, дозволувајќи им на потрошувачите да ги сортираат огласите според вкупната цена на надоместокот.
ЕрБнб вели дека промената во начинот на прикажување на цените ги обесхрабрува домаќините да истакнуваат ниска цена додека натрупуваат дополнителни такси. Сепак, само околу една третина од домаќините на ЕрБнб користат такси.
„Добивме многу повратни информации дека ЕрБнб не е толку прифатлива како порано“, рече извршниот директор Брајан Чески. Промените во ценовникот почнуваат да важат, а се подготвуваат и некои други мерки, додаде тој.
Еден од нив е „сезонски динамични цени“ – технологија која ќе им помогне на домаќините почесто да ги приспособуваат цените, како што прават авиокомпаниите и хотелите. Чески рече дека тоа ќе ги поттикне домаќините да ги намалат цените во вонсезоната, но тие би можеле да бидат повисоки во шпицот на сезоната.
ЕрБнб, исто така, соопшти дека ќе започне со проверка на сите огласи на своите пет врвни пазари, вклучувајќи ги САД и Велика Британија, кон крајот на оваа година за да ги сузбие измамниците. Лажните огласи водат до рефундирање и трошоци за пререзервација за ЕрБнб, „но најголемиот ризик е за нашата репутација“, рече Чески.
„Ако не можете да бидете сигурни кога резервирате сместување на ЕрБнб дека тоа е вистинското и дека ќе ви се допадне, тогаш ќе останете во хотел“, додаде тој. Компанијата планира да користи вештачка интелигенција за да ги потврди рекламите во тие пет земји.
Домаќините ќе треба да влезат во имотот и да ја отворат апликацијата ЕрБнб. ГПС ќе потврди дека се на точната адреса, а вештачката интелигенција ќе ги споредува снимките во живо со сликите што ги користи домаќинот во рекламата. Имотите во САД, Англија, Канада, Франција и Австралија што ќе го поминат тестот ќе бидат означени како „проверени“ на нивните огласи од февруари. Компанијата соопшти дека ќе прегледа реклами во уште 30 земји до крајот на следната година.