Меѓу оние кои пандемијата на коронавирус ги стави пред најголем предизвик е модната индустрија. Модните недели се одложуваат, снимањата под старите услови е невозможно, а има многу помалку клиенти.
Затоа, беше потребно да се смисли нешто ново за да се привлече вниманието на јавноста кон нивните колекции.
Свесен за ова е и Jacquemus, кој ја сними првата кампања преку „FaceTime“ со заштитното лице на оваа трговска марка ,Бела Хадид, која позира гола на некои од фотографиите.
Кампањата „Пролет 2020“ е откриена денеска, на која се прикажани серија фотографии на Бели Хадид, направени преку „Face-Time“ од Пјер-Ангел Карлоти, под водство на креативниот дизајнер Симон Порто Жакемус.
Снимањето беше особено и за прв пат видено и затоа што Бела не ја средуваа стилисти, фризери и уметници за шминка, туку се погрижила самата за себе во својот дом.