Белгискиот гигант за производство на пиво „Anheuser-Busch InBev“ во четвртокот објави скромен раст на приходите во вториот квартал, бидејќи остриот пад на продажбата во Кина ги намали силните резултати во Европа, централна и јужна Америка и Африка.
Во периодот од април до јуни, вкупните приходи на „AB InBev“ се зголемени за 2,7 отсто, на 15,3 милијарди долари. Приходот по хектолитар е зголемен за 3,6 отсто.
Обемот на продажба на пиво е намален за 1,3 отсто, со остар пад во азиско-пацифичкиот регион и значително послаби резултати во Северна Америка.
Продажбата во Кина паднала за 10,4 отсто и покрај значително намалените цени, што компанијата го објасни со добрите резултати минатата година и неповолните временски услови.
Подобрената продажба во централна и јужна Америка, Европа и Африка беа засенети од послабите резултати во Кина и Аргентина, се вели во деловниот извештај.
Заработката пред камати, даноци, амортизација и амортизација (EBITDA) скокна за цели 10,2 отсто, на 5,3 милијарди долари, благодарение на намалувањето на трошоците.
Годинава раководството очекува четири до осум отсто поголема добивка пред камати, даноци, амортизација и амортизација, со напомена дека прогнозата „ја отсликува нашата моментална оценка за инфлацијата и другите макроекономски фактори“.