Овој владин проект започна да се реализира во 2010 година најнапред под називот „Посета на 150 компании” по што откако се констатираше неговата корисност и обостраните придобивки од неговото спроведување, истиот продолжи да се реализира континуирано под називот “Учиме од бизнис – заедницата” со кој што раководи вицепремиерот за економски прашања, Владимир Пешевски.
Досега, во рамки на четирите циклуси од овој проект беа опфатени повеќе од 520 компании, од најразлични индустриски гранки и области од кои беа пристигнати околу 700 барања и иницијативи, а од кои Владата прифати и реализираш над една половина или над 350 предлози од домашните компании.
Од прифатените предлози и иницијативи на компаниите во рамки на овој проект меѓудругото произлегоа и:
-Измените и дополнувањата на Законот за данок на додадена вредност со што е намалена стапката на ДДВ од 18 % на 5% на прометот и увозот на жив добиток;
-Забрзувањето на постапките за донесување на урбанистичките планови и урбанистичко плански документации преку посебен електронски систем е—урбанизам;
-Се реализираше барањето на компаниите од туристичкиот сектор и беше воспоставена директната авионска линија Охрид – Лондон;
-Се реализираше барањето на компаниите од транспортниот сектор за воспоставување на приоритетни ленти на граничните премини Tабановце и Богородица, со што се овозможува побрз проток на жива стока, стока во свежа состојба, ADR (опасни материи) и празни камиони;
-Измени и дополнувања на Законот за угостителска дејност со кои им се овозможи на сите угостителските објекти лоцирани на граничните премини, аеродроми, железнички станици, бензински станици, на магистрални и регионални патишта и булевари да работат 24 часа, во интерес и на лицата кои патуваат.
И во рамките на овој циклус се опфатени компании од најразлични индустрии, со различна големина, различен број на вработени и обем на производство лоцирани во сите региони во државата а интерес за вклучување во истиот е изразен и од Асоцијацијата на здруженија на работодавачите на превозните друштва во Република Македонија – МАКАМТРАНС, Здружението на производители на вино и други пијалоци произведени од грозје, Групацијата на агенции за недвижности при Стопанската комора на Македонија и Здружението на металургијата при Стопанската комора на Македонија.