Компанијата која стои зад социјалната мрежа Х, поранешен Твитер, ја тужеше организацијата за надзор на медиуми поради извештајот во кој се обвинува платформата за објавување реклами од големи корпорации заедно со неонацистичка и бела националистичка содржина.
Во тужбата поднесена во понеделникот, X го обвинува Media Matters за манипулирање со алгоритмот на страницата за да ги „избрка огласувачите од платформата и да ја уништи X Corp“.
Media Matters „злонамерно“ ги прикажуваше рекламите што се појавуваат заедно со неонацистички и бели националистички материјали како типични, кога всушност следеше само одредени налози и „бесконечно“ го освежуваше фидот за да ја добие содржината што ја сакаше, се вели во тужбата поднесена во федералниот суд во Тексас.
Јавниот обвинител на Тексас Кен Пакстон, републиканец, набргу потоа објави дека неговата канцеларија ќе ги испита прашањата за медиумите за „потенцијални измамнички активности“.
Сопственикот на X, Илон Маск, во текот на викендот се закани дека ќе поднесе „термонуклеарна“ тужба против Media Matters и секој „што се договарал во овој измамнички напад врз нашата компанија“.
X, порано Твитер, доживеа егзодус на огласувачи откако Media Matters објави извештај минатата недела во кој се вели дека рекламите за големите брендови, вклучувајќи ги Apple, IBM и Oracle, се прикажуваат заедно со содржината што го „фали Адолф Хитлер и неговата нацистичка партија“.
Егзодусот на огласувачите, кој ги вклучува Apple, Disney, IBM и Lions Gate Entertainment, исто така доаѓа во време на контроверзии околу минатонеделното одобрување на Маск за публикација во која Евреите се обвинуваат за поттикнување омраза против белците и за поддршка на имиграцијата на „ордите на малцинствата“.
Коментарот на Маск дека објавата е „реална вистина“ предизвика бура од критики, вклучително и од Белата куќа, која го осуди неговото „одвратно промовирање на антисемитска и расистичка омраза“.
Извршниот директор на X, Линда Јакарино, во понеделникот рече дека „ниту еден автентичен корисник“ на X не видел реклами заедно со содржината спомната од Media Matters и дека податоците „ги победуваат манипулациите или обвинувањата“.
„Не дозволувајте да бидете манипулирани. Застанете до X“, напиша Јакарино на X.
Маск, кој го купи Твитер минатата година за 44 милијарди долари, во соопштението во врска со истрагата во Тексас рече дека измамата носи и кривични и граѓански казни, откако претходно го опиша Media Matters како „чисто зло“.
Media Matters, основана во 2004 година од оперативецот на Демократската партија на САД, Дејвид Брок, не одговори веднаш на барањето за коментар.
Претседателот и извршен директор на Media Matters, Анџело Карусоне, во објава на X рече дека „несериозната тужба“ има за цел да ги замолчи критичарите на платформата.
„Media Matters стои зад своето известување и со нетрпение очекува да победи на суд. Напред!“, напиша Карузоне.