Како што се наведува, сервисите ќе мора да гарантираат доверливост за разговорите на своите корисници и да бараат нивна дозвола за следење на активностите, со цел да им прикажуваат прилагодени реклами.
Повеќето бесплатни онлајн сервиси се потпираат на маркетинг за да се финансираат, што предизвикало стравување дека предлогот на ЕК би можел да ги загрози тие приходи.
Предлогот на ЕК предвидува одредени правила кои моментно се однесуваат само на телеком операторите, но се прошируваат на интернет компаниите кои нудат услуги за повици и испраќање и добивање на пораки преку интернет, со цел да се затвори јазот во законските прописи меѓу телеком индустријата и повеќето американски интернет гиганти, како што се Фејсбук, Гугл и Мајкрософт.