Јапонската даночна служба започна натпревар, повикувајќи ги граѓаните да смислат иновативни начини за заживување на падот на продажбата на алкохол, надевајќи се дека ќе ги охрабри младите и возрасните почесто да посетуваат барови и да ги поттикнат владините приходи.
Националната даночна агенција (НТА) ја нарече новата кампања „Sake Viva!“ по иконското јапонско вино од ориз, повикувајќи ги сите на возраст меѓу 20 и 39 години да поднесат бизнис идеи за индустријата за алкохол во земјата, која заостанува поради Ковид- 19 и опаѓаат навиките за пиење на национално ниво.
Како што е наведено на официјалната веб-страница на владата која го привлече меѓународното внимание оваа недела по извештаите на локалните медиуми, натпреварот ќе трае до 9 септември и се бараат „нови производи и дизајни“, како и начини за промовирање на пиењето дома.
Победниците ќе бидат поканети на церемонијата на доделување награди во Токио во ноември, а даночното тело вети дека ќе ги поддржи инвестициите во победничката идеја.
НТА забележа дека даноците на алкохол сочинуваа околу 3% од даночните приходи на владата во 2011 година, но паднаа на 2% до 2020 година, наведувајќи ја потребата да се ревитализира продажбата на алкохол.
Како што се гледа меѓу истата возрасна група во други земји, младите над 18 години во Јапонија значително ја намалиле потрошувачката на алкохол во последниве децении, при што просечниот внес на алкохол кај возрасни годишно паднал од 100 литри во 1995 година на 75 литри во 2020 година.
Иако јапонското Министерство за здравство рече дека не учествува во иницијативата, изрази надеж дека даночната агенција ќе поттикне само „соодветна количина на консумирање алкохол“ и изјави дека останува во контакт со НТА за ова прашање.
Натпреварот не е прв од ваков вид, бидејќи НТА лани спроведе проект наречен „Уживајте во добро!“ во сличен напор да создаде нови бизнис идеи.