Една од најголемите светски компании отвори центар за истражување и развој во нашиот регион

Од Велење ќе доаѓаат некои од најдобрите апарати за домаќинство, премиум кујни и други апарати од брендот Hisense.

Претходната 2022 година во Hisense ќе биде запаметена по бројни успеси, особено во сегментот на телевизори, бидејќи Hisense стана број еден во светот по обем на испораки во декември 2022 година. И веќе на почетокот на 2023 година, Hisense продолжува по патот на успехот кој не само што ги исполнува деловните цели, туку и продолжува со значителни инвестиции во овој регион на Европа.

Во Велење, Словенија, извршниот директор на Hisense Europe, Хансон Хан, и претседателката на Република Словенија, д-р Наташа Пирц Мусар, свечено го отворија Центарот за истражување и развој на Hisense Europe, кој отсега ќе биде центар за истражување и развој на апарати за домаќинство за цела Европа, но и центар за истражување и развој за развој на кујни и висококвалитетни апарати за глобалниот пазар.

Развојот на Hisense технологијата и апаратите ќе биде во Велење, без разлика каде ќе се произведуваат поединечните апарати и за кој пазар ќе бидат наменети.

Иновациите и вработените како клуч за успехот

Со ова, Hisense дополнително го зајакнува значењето на овој регион, како една од неговите клучни европски производствени и развојни локации. Во текот на оваа година Hisense Europe ќе инвестира околу 45 милиони евра во истражување и развој, односно 20 отсто повеќе од минатата година.

Иновациите се основна вредност на компанијата Hisense, а истражувањето и развојот се клучниот столб на кој се заснова нашиот успех. Ставајќи го потрошувачот во центарот на нашата визија, освојувајќи го со иновативна понуда, висококвалитетни производи и ненадминато корисничко искуство, ние сме во состојба да обезбедиме конкурентност, профитабилност и раст, но и да ги постигнеме нашите амбициозни стратешки цели“, рече извршниот директор на Hisense Europe, Хансон Хан.

Поради оваа причина, во Hisense Europe континуирано ги зголемуваме нашите инвестиции во истражување и развој, во технологија, во образование и во регрутирање на најдобри таленти, бидејќи за да ги постигнеме нашите цели потребни ни се компетентни, иновативни и мотивирани вработени. Со Центарот за истражување и развој им обезбедуваме модерна и стимулативна работна средина каде што можат да го развијат својот потенцијал и на тој начин да развијат уште подобри, поуспешни производи и услуги“, заклучи Хан.

Групацијата Hisense Europe за три години го зголеми бројот на вработени во областите на истражување и развој, дизајн и управување со производи за дури 40%, така што сега вработува 610 експерти од горенаведените области во Словенија, Шведска и Холандија.

Агилна и стимулирачка работна средина

Со новите простории доаѓа нов проектно ориентиран начин на работа: ќе се формираат тимови за истражување и развој и управување со производи кои ќе работат заедно во времетраењето на индивидуалните развојни проекти. Центарот за истражување и развој со своето архитектонско решение ги поттикнува вработените на соработка и овозможува воведување агилни методи на работа во секторот за истражување и развој, што секако ќе ја зголеми ефикасноста и иновативноста во работата на овие проекти.

Новиот центар за истражување и развој на Hisense ќе се фокусира на зелени решенија во сите работни процеси, а со тоа ќе ја намали потрошувачката на природни ресурси, но и ќе помогне да се намали загадувањето на животната средина и влијанието врз работната средина