Производите без чад на компанијaта Филип Морис Интернешнел ги користат вкупно 33 милиони луѓе, се наведува во тукушто објавениот петти годишен Интегриран извештај за 2023 година. Извештајот ја покажува тековната работа на компанијата во однос на остварување на целите зацртани за 2025 година, со примарен фокус на решавање на здравствените влијанија на производите на компанијата.
Покрај тоа што ја нагласува континуираната експанзија на алтернативните тутунски производи без чад на Филип Морис Интерешнел на пазарите ширум светот, извештајот ги потенцира и социјалните и еколошки програми што се применуваат паралелно со овие производи – над 40 проценти жени се наоѓаат на менаџерски позиции во компанијата; вкупно 18 фабрики и 11 пазари се прогласени за јаглеродно неутрални; примената на одговорни практики за маркетинг и продажба и напорите да се намали отпадот по конзумирањето. Понатаму, компанијата известува за својот напредок кон негување на инклузивни работни места, подобрување на квалитетот на животот на луѓето во својот синџир на снабдување, декарбонизација на работењето и синџирот на вредности и зачувување на природата и биодиверзитетот.
„Минатата 2023 година беше година обележана со единство, решителност и континуирана посветеност на нашата визија за иднина без чад“, рече Јацек Олчак, главен Извршен директор на Филип Морис Интернешнел. „Додека се соочуваме со нови предизвици, трајната издржливост, исклучителниот талент и длабочината на намерата на нашите луѓе гарантираат дека сме добро опремени да го продолжиме нашето патување – да се стремиме кон напредок, да ги прифаќање иновациите и да ја негуваме одржливоста додека се трансформираме засекогаш“.
Пристапот на Филип Морис Интерешнел кон одржливост е воден од резултатите од неговата проценка на значајноста на одржливоста во 2021 година, која, следејќи ги принципите на двојна материјалност, ги идентификуваше темите на кои се фокусира Филип Морис Интерешнел и им дава приоритет на ресурсите. Стратегијата за одржливост на компанијата се занимава со две различни теми: оние кои се однесуваат на нејзините производи (што произведува компанијата), кои се дел од столбот „Влијание на производот“ и оние поврзани со нејзините деловни операции (како компанијата произведува), кои се дел од столбот „Оперативно влијание“.
На глобално ниво, производите без чад на Филип Морис се продаваат на 84 пазари. Денес, повеќе од 28,6 милиони возрасни пушачи ширум светот се корисници на IQOS, од кои 73% целосно се откажале од пушењето. Компанијата има ангажирано повеќе од 1.180 научници, инженери, техничари и помошен персонал, секој од нив работи во различни, сложени области и има инвестирано над 12,5 милијарди американски долари во истражување, развој на производи и научна поткрепеност на производите без чад на компанијата. Повеќе за технологијата зад IQOS на: PMI Science | Philip Morris International.