Расте задоволството на граѓаните од целокупното работење на ЈП „Паркинзи на Општина Центар“. Врз основа на добиените резултати од анкетата на агенцијата „Рејтинг“, речиси две третини, односно 61% од жителите на Општина Центар позитивно ја оцениле целокупната услуга која ја нуди претпријатието.
Анкетата што за потребите на ЈП ПОЦ е спроведена во периодот од 20 мај до 7 јуни 2019 година на репрезентативен примерок од 3.000 испитаника и го евалуираше јавното мислење во врска со степенот на свесноста на жителите на Општина Центар за безбедноста во јавниот сообраќај, степенот на користење и задоволство од услугите, но и ги детектираше клучните забелешки на граѓаните во кои е потребно подобрување.
Задоволството на граѓаните од бројот на слободни паркинг места изнесува 33% и истото е зголемено за значителни 8% споредено со резултатите од анкетата во 2017 година. Во однос на сигурноста на возилата на паркинзите, позитивно се изјасниле 44% што е за 3% повеќе споредено со резултатите од анкетата во 2017 година.
Високи 49% односно повеќе од двојно е зголемен бројот на задоволни граѓани во однос на незадоволните кога станува збор за осветлувањето на паркинзите, исто како и од работата на контролорите за која позитивно се изјасниле 46% од испитаниците.
Во анкетата се оценувани и работата и квалитетот на службата „Пајак“ каде 58% од испитаниците кои ја повикале оваа служба се изјасниле како задоволни од брзината и квалитетот на истата. Задоволството на граѓаните кои ја повикале службата „Пајак“ е зголемено за 5% во однос на резултатите од истражувањето од 2017 година.
Предмет на истражување на јавното мислење се и двете нови услуги кои се воведуваат во ПОЦ, блокаторите кои ЈП ПОЦ неодамна почна да ги поставува на неправилно паркираните возила на резидентните паркиралишта и комплетната дигитализација на услугите на претпријатието, која следува наскоро.
Така, со образложение дека блокаторите ќе воведат ред на резидентните паркинзи, оваа мерка позитивно ја оцениле 55% од жителите на Општина Центар.