Грешка во системот му направи загуба на шведски „Форео“ од над 10 милиони долари

Водечкиот бренд на Шведска во иновативна нега за убавина „Форео“ изгуби 10,76 милиони долари на Црниот петок во рок од два часа.
Поточно, „Форео“ претрпе огромна загуба како резултат на погрешната цена во системот за онлајн продажба, со попуст од 96 проценти на редовната цена на иновативната галантерија УФО.
Компанијата, како што пренесува „Танјуг“, издаде изјава во која потврдува дека ќе ги реализира сите набавки направени преку мрежна продажба на Црниот петок, кога поради краткорочна грешка во системот, клиентите беа во можност да купат иновативна галантерија на УФО за само 9,99 долари, наместо редовната целосна цена од 279 долари.
Целокупната скала на протекување беше потврдена утрово, кога податоците покажаа дека вкупно 38.575 УФО биле купени по цена од 9,99 долари, чинејќи ја компанијата повеќе од 10 милиони американски долари изгубени приходи во временска рамка од само два часа.
Грешката се смета дека се случила околу 9:30 часот по средноевропско време за време на Црниот петок во петок 29 ноември, кога невообичаено интензивниот сообраќај на страницата за прв пат предизвика несреќа на веб-страницата.
Претпоставка е дека е во предвидената лудница во Црниот петок, техничарите го поправиле дефектот, но не забележале грешка во наведената цена на УФО предметот, оставајќи ја оваа опција сè уште отворена за купување преку Интернет.
Грешката ја забележале техничарите во ноќната смена кога околу 23,00 часот имало втор пад на страницата, а кога бројот на корисници на страницата достигнал нереални пропорции, бидејќи во рок од еден час и 20 минути, продажбата преку Интернет на УФО галантеријата достигнала ниво од 20 парчиња во секоја секунда низ целиот свет, се вели во соопштението.