Тојота можеби ја надмина Тесла со 7 спрема 1 во текот на третиот квартал од оваа година, но производителот на електрични автомобили е тој што има поголема нето добивка за тој период. Всушност, Тесла забележа нето добивка од 3,29 милијарди долари во кварталот јули-септември во споредба со нето добивката на Тојота од 3,15 милијарди долари. Тоа значи дека Тесла заработила осум пати повеќе профит по возило од Тојота.
Профитот на јапонскиот производител на автомобили падна во третиот квартал поради низа фактори, вклучувајќи ги и зголемените трошоци за материјали и електрична енергија за неговите добавувачи. Овие дополнителни трошоци го намалија кварталниот оперативен профит за околу 3,07 милијарди долари. Тојота, исто така, забележа еднократен трошок од 663 милиони долари по затворањето на производството во Русија, според Јутарњи.хр.
Додека Тојота заостануваше по нето добивката на Тесла, таа водеше во оперативниот профит, враќајќи се 4,08 милијарди долари во споредба со 3,69 милијарди долари на Тесла. Иако на Тесла и требаа многу години да стане профитабилна, таа сега е една од најуспешните во автомобилската индустрија. Тоа е првенствено затоа што нејзиниот профит по автомобил е многу поголем од повеќето, враќајќи 9.570 долари профит за секој произведен автомобил, што е многу над профитот на Тојота по возило од 1.200 долари.
Никеи Азија известува дека се верува дека Тесла ја води индустријата во однос на нето добивката по возило.
– Најголемиот двигател на растот на профитот на Tesla е обемот на продажбата, проследен со скокови на цените и раст на продажбата на софтвер за самоуправување, истакна Коџи Ендо од SBI Securities.
Тесла ги намалува и трошоците за производство со своите машини за леење Giga-Press, забрзувајќи го производството. Помага и фактот што продава возила директно на потрошувачите.