Контроверзната реклама на „Најк“ ја зголеми продажбата за 31 отсто

Иако на почетокот се чинеше дека новата рекламна кампања на „Најк“ по повод 30 годишнината од нивниот познат слоган „Just Do It“  ќе доживее дебакл и ќе донесе загуба, се случи токму спротивното.

Според ББЦ, рекламата со поранешниот НФЛ играч, Колин Каперник помогнала он-лајн продажбата на производите на „Најк“ да се зголеми за 31 отсто повеќе во однос на истиот период од минатата година.

Продажбата се зголеми најмногу во понеделникот и вторникот (околу 17 отсто) по објавувањето на огласот.

Каперник е првиот американски рагбист, кој одби да стои мирно додека свири американска химна. Тоа се случи во 2016 година, во екот на протестите против полициската бруталност и расизмот, а други играчи го следеа неговиот пример следната сезона.

Претседател Доналд Трамп тогаш ги нарече „куч… синови“, а за рекламата рече дека тоа е грозно и испраќа погрешна порака. По објавената реклама вредноста на акциите на „Најк“ паднаа за 3,2 отсто, а конзервативците во знак на револт ги палеа патиките и чорапите на „Најк“ и повикуваа на бојкот.